Partnerschappen.

Het einde van honger krijgen we niet alleen voor elkaar. Wij zijn dan ook trots op onze partners die samen met ons optrekken. Zij investeren een percentage van hun jaarlijkse omzet of winst, of koppelen de opbrengst van een dienst of product aan The Hunger Project.

Samen met een inspirerend netwerk van betrokken bedrijven en ondernemers investeren wij in de kracht van mensen. Op weg naar het einde van honger voor iedereen. Wil jij je met jouw merk ook aansluiten? Bel of mail dan Annemarie voor een verkennend gesprek: 06-54 23 69 78 of annemarie@thehungerproject.nl. Samen kijken we hoe een partnerschap tussen jouw merk en The Hunger Project eruit kan zien. 

Onze partners.

Logo-Blokker-partner-The-Hunger-Project

Blokker.

Bij Blokker kun je jouw aluminium koffiecups laten recyclen. De capsules worden daarna omgesmolten tot nieuwe producten. En het mooiste: de opbrengst van het recycleprogramma gaat naar The Hunger Project. Het recycleprogramma accepteert niet alleen de gloednieuwe Blokker koffiecups, je kunt aluminium cups van álle merken inleveren.
Logo-Scotch-&-Soda

Scotch & Soda.

In 2020 doneerde het Amsterdamse kledingmerk Scotch & Soda 20% van de wereldwijde opbrengst van hun mondkapjes aan The Hunger Project. In 2021 investeren zij elk kwartaal een vast bedrag in het einde van honger. Waardoor wij onder andere in dorpen in Bangladesh en India de impact van corona kunnen beperken.
Brabantia en The Hunger Project

Brabantia.

Het Nederlandse familiebedrijf Brabantia trekt samen met The Hunger Project op naar het einde van honger. Via een serie voorraadbussen gaan ze niet alleen voedselverspilling tegen. Ook investeert Brabantia met elk verkochte bus in de training van mensen op het platteland van Afrika, Azië en Latijns-Amerika.

Hagelswag.

Hagelswag is échte chocolade voor op de Nederlandse eettafel. De ontbijtchocolade is fair traded, sociaal verantwoord maar vooral lekker. En als kers op de taart: via de Hagelswag Foundation schenken ze 1% van de jaaromzet aan The Hunger Project.
Logo-Wereldbol

Wereldbol.

De Wereldbol is een speciaal ambachtelijk desembrood, ontwikkeld door Kees Klomp, Henk Smit en de Driekant bakkerij in Zutphen. Wie een Wereldbol koopt, helpt mee een einde te maken aan chronische honger: van elke verkochte Wereldbol gaat 30 cent naar The Hunger Project.

Lemej.

Sinds augustus 2020 werken we samen met het Amsterdamse label Lemej. Van iedere verkochte voedingsshawl gaat een bedrag naar The Baby Project. Voor het beste voor moeder en kind – hier & daar.

Falafval.

Met hun falafel van groente reststromen laat FALAFVAL zien dat veel voedselafval eigenlijk geen écht afval is. Hun missie: een duurzamer en eerlijker voedselsysteem. Daarom zetten zij zich niet alleen in voor zero waste, maar óók voor zero hunger: 5% van ieder verkocht Ready-to-Fry pakket investeren zij in The Hunger Project.

Fi Global.

Fi Global heeft zich gecommitteerd aan het einde van honger. Door The Hunger Project exposure te geven in haar enorme netwerk in de food business en op de grote wereldwijde beurzen die ze organiseert. Maar ook door doorlopende fondsenwervende acties van haar medewerkers.

Puur Power.

Aniek Jonckers coacht vrouwen richting een gezondere leefstijl. Bij iedere inschrijving voor haar Puur Power-programma investeert ze een deel van de omzet in The Hunger Project.

Nyenrode.

Als goed doel van de Bachelor Business Administration zetten studenten hun kennis en creativiteit in voor het einde van honger en zetten zij fondsenwervende acties op.

Wil jij ook partner worden in het einde van honger?