Partnerschappen.

Een wereld zonder honger krijgen we niet alleen voor elkaar. Wij zijn dan ook trots op onze partners die samen met ons optrekken. Zij investeren een percentage van hun jaarlijkse omzet of winst, of koppelen de opbrengst van een dienst of product aan The Hunger Project.

Samen met een inspirerend netwerk van betrokken bedrijven en ondernemers investeren wij in de kracht van mensen. Op weg naar een wereld zonder honger. Wil jij je met jouw merk ook aansluiten? Bel of mail dan Annemarie de Groot-Bakker voor een verkennend gesprek.  Samen kijken we hoe een partnerschap tussen jouw merk en The Hunger Project eruit kan zien. 

Annemarie de Groot-Bakker
annemarie@thehungerproject.nl
06-54 23 69 78

Onze partners.

Logo-Blokker-partner-The-Hunger-Project

Blokker.

Bij Blokker kun je jouw gebruikte aluminium koffiecups laten recyclen. De cups worden daarna omgesmolten tot nieuwe producten. En het mooiste: op basis van het aantal ingeleverde koffiecups doet Blokker een donatie aan The Hunger Project.
Scotch_Soda_logo_partner_The_Hunger_Project

Scotch & Soda.

Op verschillende manieren ondersteunde het Amsterdamse kledingmerk Scotch & Soda het werk van The Hunger Project. Zo doneerde het merk 20% van de wereldwijde opbrengst van hun mondkapjes, en de opbrengst van de limited edition Born to Love tas.
Brabantia en The Hunger Project

Brabantia.

Brabantia voorraadbussen met maatbeker helpen niet alleen voedselverspilling tegen te gaan, maar helpen ook een einde te maken aan honger. Met elke verkochte voorraadbus investeert Brabantia in de training van mensen op het platteland van Afrika, Azië en Latijns-Amerika.
Openbank-logo-The-Hunger-Project

Openbank.

Bij Openbank, de digitale bank van Santander Group, kunnen klanten eenvoudig doneren aan The Hunger Project. Dit kan door een 'solidaire overboeking' of door kleingeld te doneren met de betaalpas. Bij betalingen met de betaalpas wordt dan het bedrag afgerond op hele euro's.

Nyenrode.

Studenten van de Bachelor Business Administration van Nyenrode Business University komen ieder jaar in actie voor The Hunger Project. In projectgroepen organiseren zij tal van creatieve acties, om daarmee binnen hun eigen netwerk zoveel mogelijk geld op te halen voor een wereld zonder honger.
Logo-Wereldbol

Wereldbol.

De Wereldbol is een speciaal ambachtelijk desembrood, ontwikkeld door Kees Klomp, Henk Smit en de Driekant bakkerij in Zutphen. Wie een Wereldbol koopt, helpt mee een einde te maken aan chronische honger: van elke verkochte Wereldbol gaat 30 cent naar The Hunger Project. Ook een percentage van de Wereld Worteltaartjes wordt geïnvesteerd.

YouLynq.me.

YouLynq.me helpt The Hunger Project bij het vinden van potentiële investeerders en speelt een rol in de fondsenwerving voor onze projecten. Dankzij de kracht van persoonlijk netwerken via LinkedIn, draagt YouLynq.me bij aan nieuwe connecties en zichtbaarheid voor The Hunger Project.

Tenzing Travel.

Reisorganisatie Tenzing Travel wil met haar reizen de wereld nog mooier maken: voor iedere boeking investeren zij daarom een bedrag in het werk van The Hunger Project.
Ook partner worden op weg naar een wereld zonder honger?