Partnerschappen.
Een wereld zonder honger krijgen we niet alleen voor elkaar. Wij zijn dan ook trots op onze partners die samen met ons optrekken. Zij investeren een percentage van hun jaarlijkse omzet of winst, of koppelen de opbrengst van een dienst of product aan The Hunger Project.
Samen met een inspirerend netwerk van betrokken bedrijven en ondernemers investeren wij in de kracht van mensen. Op weg naar een wereld zonder honger. Wil jij je met jouw merk ook aansluiten? Bel of mail dan Annemarie de Groot-Bakker voor een verkennend gesprek. Samen kijken we hoe een partnerschap tussen jouw merk en The Hunger Project eruit kan zien.
Annemarie de Groot-Bakker
annemarie@thehungerproject.nl
06-54 23 69 78
Onze partners.
Blokker.
Bij Blokker kun je jouw gebruikte aluminium koffiecups laten recyclen. De cups worden daarna omgesmolten tot nieuwe producten. En het mooiste: op basis van het aantal ingeleverde koffiecups doet Blokker een donatie aan The Hunger Project.
Scotch & Soda.
Op verschillende manieren ondersteunt het Amsterdamse kledingmerk Scotch & Soda het werk van The Hunger Project. Zo doneerde het merk 20% van de wereldwijde opbrengst van hun mondkapjes, en de opbrengst van de limited edition Born to Love tas.
Brabantia.
Brabantia voorraadbussen met maatbeker helpen niet alleen voedselverspilling tegen te gaan, maar helpen ook een einde te maken aan honger. Met elke verkochte voorraadbus investeert Brabantia in de training van mensen op het platteland van Afrika, Azië en Latijns-Amerika.
Openbank.
Bij Openbank, de digitale bank van Santander Group, kunnen klanten eenvoudig doneren aan The Hunger Project. Dit kan door een 'solidaire overboeking' of door kleingeld te doneren met de betaalpas. Bij betalingen met de betaalpas wordt dan het bedrag afgerond op hele euro's.
Nyenrode.
Studenten van de Bachelor Business Administration van Nyenrode Business University komen ieder jaar in actie voor The Hunger Project. In projectgroepen organiseren zij tal van creatieve acties, om daarmee binnen hun eigen netwerk zoveel mogelijk geld op te halen voor een wereld zonder honger.
Wereldbol.
De Wereldbol is een speciaal ambachtelijk desembrood, ontwikkeld door Kees Klomp, Henk Smit en de Driekant bakkerij in Zutphen. Wie een Wereldbol koopt, helpt mee een einde te maken aan chronische honger: van elke verkochte Wereldbol gaat 30 cent naar The Hunger Project. Ook een percentage van de Wereld Worteltaartjes wordt geïnvesteerd.
Celebrate What You Eat.
Celebrate What You Eat investeert 1,5% van hun jaaromzet in The Hunger Project. Niet alleen met de verkoop van hun producten dragen zij bij; ook zetten de ondernemers achter Celebrate What You Eat hun netwerk en kennis in om The Hunger Project nóg meer onder de aandacht te brengen bij het Nederlandse publiek.
Tenzing Travel.
Reisorganisatie Tenzing Travel wil met haar reizen de wereld nog mooier maken: voor iedere boeking investeren zij daarom € 5 in het werk van The Hunger Project.
Falafval.
Met hun falafel van groente reststromen laat FALAFVAL zien dat veel voedselafval eigenlijk geen écht afval is. Hun missie: een duurzamer en eerlijker voedselsysteem. Daarom investeren zij 5% van ieder verkocht Ready-to-Fry pakket in The Hunger Project.
Ook partner worden op weg naar een wereld zonder honger?