Brabantia en The Hunger Project.

Brabantia en The Hunger Project trekken samen op naar het einde van honger. Brabantia lanceerde een serie voorraadbussen met maatbeker, ontworpen om voedselverspilling tegen te gaan. En het mooiste: met elke verkochte voorraadbus investeert Brabantia in trainingen, zodat mensen zelf een einde aan hun honger kunnen maken.

Love food, don't waste it.

Brabantia koppelt de steun aan The Hunger Project aan een product dat voedselverspilling wil tegengaan: 4 karafvormige voorraadbussen en 2 glazen voorraadbussen – allemaal met maatbeker. Ze houden voedsel langer vers en vertellen precies hoeveel je klaar moet maken. En met de verkoop van de voorraadbussen investeert Brabantia in de training van mensen op het platteland van Afrika, Azië en Latijns-Amerika. 1 verkochte voorraadbus = 1 training. 

Bettrokken familiebedrijf.

“We willen deel zijn van de oplossing, niet van het probleem”, zegt CEO van Brabantia Tijn van Elderen. Als familiebedrijf voelt Brabantia zich extra betrokken bij toekomstige generaties. “Dat betekent gebruik maken van de nieuwste  technieken en inzichten. En heel hard nadenken over de keuzes die we maken en de impact daarvan op mensen, de planeet en ons bedrijf. “

Partnerschappen voor een mooiere wereld.

De ambitie om de wereld mooier te maken leidde eerder al tot partnerschappen met WeForest, The Ocean Cleanup en Plastic Whale. “We planten bomen, helpen de oceaan schoonmaken en honger te stoppen. En we willen binnen één generatie 100% recyclebaar zijn als bedrijf.”

We willen deel zijn van de oplossing, niet van het probleem.

PARTNER

"We moeten wel, want we willen een mooie wereld nalaten aan onze kinderen en hun kinderen."

Tijn van Elderen
CEO Brabantia

PARTNER

Investeer ook in het einde van honger.